kolmapäev, 25. detsember 2013

Minu selle aasta esimesed piparkoogid


         Täna õhtul (19. detsembril) tegin lõpuks piparkooke. Ma olen seda juba nii kaua oodanud, kuid alati on midagi teha. Täpsemalt on mul alati ÕPPIDA ja liiga, liiga palju!!!!! Igatahes piparkoogid tulid head. Tavaliselt mulle poetaignast isetehtud piparkoogid ei meeldi. Ma söön alati tainast niisama küpsetamata ja muidugi nii palju, et mul hakkab pärast paha. Tavaline :D :D. Imekombel tulid täna piparkoogid maitsvad ning need söödi ruttu-ruttu ära.
         Enamus kordadest suudan piparkoogid natuke ära kõrvetada. See juhtus ka seekord :D. Tegin kaks plaati, millest esimene nägi välja super (ilusad helepruunid piparkoogid) ja teine oli natuke liiga kaua ahjus. Õnneks ei juhtunud midagi katastrooflikku. Vaatasin telekat ja olin juba plaati kontrollima minemas, kui filmis tuli huvitav koht ja ma lihtsalt pidin seda nägema. Kui siis lõpuks ahjuni jõudsin, olid mu küpsetised päris tumedad. Ikka juhtub!! :D:D
         Hiljem glasuurides suutsin mitu piparkooki laualt maha kukutada ning ära lõhkuda. Mu käsi värises ikka päris korralikult, nii et sirgeid jooni kohe kuidagi ei tulnud. Kuid käsitsi kaunistatud ja isetehtud piparkoogid on see-eest palju erilisemad kui poest ostetud. J



Retsepti pole vist vaja, piparkooke pole väga keeruline teha...  Mina kasutasin “Pere” piparkoogitainast ja looduslikke “Hagar’i” glasuure.



Brita

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar