esmaspäev, 23. detsember 2013

Sissejuhatus ehk natuke meist

Tere, lugejad!

Oleme neli täiesti tavalist, kuid ülilahedat klassiõde, kellele meeldib söök ja üldse süüa teha. Eesti keele tunnis saime ülesandeks kirjutada blogi. See on kindlasti suurepärane võimalus ennast paremini väljendama õppida ning veel rohkem sukelduda kokandusmaailma. Loodetavasti saate siit häid nippe ning retsepte, kuidas oma toidulauda huvitavamaks muuta.

Kirjutasime igaüks enda kohta väikese tutvustuse, et saaksite meist natuke rohkem teada.
Head lugemist!

Neiu nr. 1:

Minu nimi on Katriin. Olen 17-aastane tütarlaps ning õpin Viljandi Gümnaasiumi II aasta reaal õppesuunas. Igapäevaselt tegelen õppimise ja tantsimisega. Proovin olla igati aktiivne, abivalmis ja tubli. Samuti ei puudu minu suult ka naeratus ja näolt õnnelikkus. Armastan tohutult oma klassi, kuna kõik on väga kokkuhoidvad ja toetavad.  
Igapäeva elus naudin ma ka väga söömist, mis on iga inimese puhul loomulik. Aga iga söömingu juurde kuulub ka toidu valmistamine, mida ma samuti tohutult naudin. Mulle väga meeldib katsetada uusi toite ning meisterdada huvitavaid magustoite. Samuti meeldib mulle kuulata teiste arvamusi ning kiidusõnu.

Kuna just eesti keele tunnis oli üheks võimaluseks kirjutada blogi kokkamise teemal, siis mina selle ka valisin ning valisin just sellepärast, et tahan tegeleda sellega, mis mulle meeldib. Minuga koos kokkab selles blogis veel 3 supertoredat klassiõde. Loodetavasti leiate meie retseptide seast endalegi midagi põnevat, mida saate katsetada.

Neiu nr. 2:
Ma olen 17-aastane Viljandi neiu Ave-Ly. Minu igapäeva elu peamiseks tegevuseks on gümnaasiumis õppimine ning koduste tööde tegemine, kuid veidi jääb mul ikka vaba aeg ka. Selle aja kulutan ma oma koeraga mängimisele ning jalutamisele, jooksmisele, mõnikord ka õmblemisele, rattasõidule, uute retseptide välja mõtlemisele ja nende praktiseerimisele. Just selle viimase tegevuse tõttu kirjutan ma siia blogisse.

Neiu nr. 3:
Minu nimi on Merilin, olen 18 aastane tavaline gümnaasiumiõpilane. Kokandus on mu elus tegelikult väga tähtsal kohal ja seda tänu mu emale, kes teeb kõige maitsvamaid toite. Pühad, sünnipäevad ja muud tähtpäevad on mu perele olulised ning meie peolaud on alati rikkalik, isuäratav ja kodulähedane. Loodan, et postitused tulevad kasuks ja saate siit häid ideid! :)

Ja neiu nr. 4:
Mina olen 18-aastane tüdruk Brita, õpin Viljandi Gümnaasiumis 11. reaalklassis. Peale õppimise ja veelkord õppimise üritan ka võimalikult palju tegeleda spordiga. Peamiselt käin ratsutamas, kuid kui aega üle jääb mängin ka tennist, käin jooksmas või ujumas ja võimlen.
Söögitegemine on olnud minu jaoks tähtis juba päris väikesest lapsest peale, kuid eriline kokanduspisik tärkas minus umbes aasta tagasi. Mulle meeldib otsida uusi ja huvitavaid retsepte ning muidugi neid ka katsetada. Eriti armastan ma küpsetada kooke, küpsiseid jm magusat. Minu suurim probleem on ilmselt see, et mulle meeldib süüa tainast. Nii et mõnikord on lõpuks sellest ka natuke puudu tulnud. :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar