reede, 3. jaanuar 2014

Imelihtne tomatisupp

Sissejuhtuses juba mainisin, et mõtlen tihti välja uusi retsepte. Enne igat söögitegemist ei lähe ma poodi ja seetõttu üritan ma kodus olevatest toiduainetest midagi head valmistada. Muidugi ei tule need toidud alati just kõige paremad, kuid enamasti avastan niimoodi katsetades taas mõne väga maitsva roa. Loodan, et see kedagi ei pahanda, et enamus minu uued retseptid koosnevad toiduainete nimetustest, kuid koguseid antud ei ole. Asi on selles, et mina teen toite tunde järgi. Mõni koostisosa meeldib ühele lugejale rohkem kui teisele ja nii saab igaüks ise valida, kui palju toiduaineid vastava toidu sisse sobib.

Seekord otsustasin valmistada külmkapist leitud asjadest tomatipüreesupi, kuid ma ei leidnud saumikserit üles ning valmis hoopis punast värvi supp, milles olid tomati ja paprikatükid.

Koostisosad:


vesi
tomatid
paprikad
küüslaugumaitseline tomatipüree
toorjuust
küüslaugumaitselised krutoonid
sidrunipipar
sool

Valmistamine:


Pane potti vesi ning aseta pliidile ja lase vesi keema. Tükelda tomatid ja paprikad pisikesteks tükkideks ning kalla potti. Lase neid keeda umbes 15 minutit ning lisa tomatipüree ja toorjuust. Sega ning maitsesta ja keeda veel umbes 5 min.

Tõsta supp kaussidesse ning lisa krutoonid. Nii jäävad saiakuubikud krõmpsuvateks.

Armas lugeja, valmista ka Sina oma maitsele vastav tomatisupp ja naudi selle imelist maitset.


Ave-Ly

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar